1-12-10
2010-12-01 / 09:20:16 / my life

Hej.
Första december idag, 24 dagar kvar till julafton bara! Och jag har bara fixat 3 julklappar, har typ 10 kvar. Jag har varit vaken sen kvart över sju, kan inte sova. Klockan 3 varje natt vaknar jag nu förtiden av mardrömmar, har jag tur somnar jag om helt. Har jag otur så halvsover jag bara så som jag gjorde inatt, inte roligt alls. Ser inte fram emot dagen, vill bara sova mig igenom denna dag. Men ska ta och göra frukost och dra på mig träningskläderna. Ska gymma idag, det är skönt att träna på morgonen har jag insett. Och kan ta ut min ilska på bra sätt med så! Och måste även göra ett ton med läxor, ussh. Vi hörs senare.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback