igår / club nordic sög!
2010-12-05 / 11:08:10 / my life

dessa ord kan typ förklara hela kvällen igår; blodig ( fötter ), poliser, bråkstakar, överfyllt donken, svinkallt, tårar, kommer inte in på club nordic för det var överfyllt av 95/96or. KUL! ( not )

Gårkvällen var fan asskonstig, vi hade rolig hos Erik innan. Men när vi skulle gå till club nordic då var det fullt och polisen typ släppar bort folk och människor bråkar med polisen. Så får vi veta att det har sålts för mkt biljetter, så inte fan får vi komma in då. Även då blir det massa tårar hos vissa så några åkte hem och så var vi några som gick vidare till donken. Och där satt typ borlänges alla ungdomar. Och när vi var vid donken så fick vi ringa polisen, för då var det en tjej som råkat illa ut. Och borlänges polis, ja ibland blir man fan lätt förbannad. Vi satt på donken ett bra tag, sedan så försvann lollo och satt och prata med några andra kompisar. Då kommer det några killar och kaxar mot dom. Så då vart det lite tjaffs där. Sedan bestämmer alla sig för att gå till skräddarbacken ja men kul då får jag med gå då för inte kommer jag hem på något annat sätt. Så bara att börja gå mot skräddis i 12 cm klackar som var pumps så frös ihjäl lite. Lollo och dom stannade i matsknuts och när jag kom till matsknuts ville jag bara hem så ringde och mamma kom och hämta mig. När jag kommer hem ser jag att mina fötter är blodiga av smärta och jag har fortfarande ont i händerna idag av kölden igår. SÅ ahh assrolig kväll. inte.


Kommentarer
Postat av: erik

sv: aj ofta dem blödde oxå:O

men aah va ju roligt så länge det vara iallafall:)

haru vart å fått tbx pengarna?

2010-12-05 @ 13:30:44
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: erik

sv: okej bra det iallafall :)

2010-12-05 @ 20:13:25
URL: http://therightplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback