lussevaka del 3
2010-12-13 / 05:18:24 / lussevaka 2010

vilka är det som har läst min blogg inatt?
snälla säg vilka ni är, för fan natt människor är ni allt ( RESPEKT! )
Okej lussevakan börjar lida mot sitt slut och jag vill bara säga damn
fan vad bra vi är. INGEN har somnat än, INGEN!
Vi har varit tvungna att dansa som tokar och massa sådant ett tag,
bara för att hålla sig vaken. Nu börjar människor säga att deras tungor
svullnar och sådant, dom är trötta så fråga inte vrf dom svullnar!
klockan är snart halv sex på morgonen. Och jag är fan rätt pigg.
Idag så ska jag iallafall träna och fokusera mig på att vara vaken
ska lägga in bilder sedan, emma hjälpte mig med blixten :D!
Nu börjar huvudet snurra dags för socker påfyllning då eller?
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback