onsdag/221210
2010-12-22 / 22:53:14 / my life

Hej.
Uppdateringen har inte vart den bäst dom sista dagarna, och jag är inte den bästa just nu heller. Dålig period. Igår var det soltorgsfest iallafall, var kul förutom att den vart lite spårad för vissa. Men dansade och hade kul med kompisarna så idag har man ont i fötterna och halsen för man hoppa och sjöng med så mycket. Men det var värt det. Idag har jag hunnit med att baka köttbullar (tilljulafton), och sedan lagat mat till lappi och mig. Sedan traskade vi vidare till kupolen och mötte upp min Mickis. Köpte en ring och ett halsband. Sedan gick lappo och jag hem till honom kollade lite bilder, gick sedan hem och har suttit här ett bra tag. Så har jag hunnit glömma ta mina mediciner med, så ja jag kommer väl inte sova bra inatt då. Jaja.

later


Kommentarer
Postat av: lollo

"spårade för vissa", undrar vem du syftar på där egentligen ;)

2010-12-23 @ 11:54:32
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback