when time stands still
2010-06-08 / 14:09:15 / my life

snart två månader sedan, två månader. det är rätt lång tid, och jag har fortfarande inte fått tillbacka minnet helt.
jag har totala minnesluckor, jag minns två saker. jag minns skrattet, gråtet. jag minns inte spegeln.
endel av mig vill ha tillbacka hela minnet, endel av mig vill inte. jag minns alla dagar där inne, hur rädd man vart för verkligheten. man visste inte hur verkligheten tog emot en sedan. tiden stod still, tiden gjorde så man stannade upp. men verkligheten stannade aldrig. verkligheten forsatte, medan man satt där instängd bakom väggen. jag saknar fanny och karin, alla våra samtal, bordet.

jag drar upp musik, stänger ute verkligheten, jag hör ingen och ingen hör mig.
jag skriker jag gråter, jag önskar någon kunde höra mig.

Kommentarer
Postat av: e

vad har hänt? :(

2010-07-06 @ 00:53:02
Postat av: Fannii

jag saknar dig elin, jag saknar tiden men inte stället. ibland önskar jag att vi setts på ett annat ställe faktiskt, menmen, jag är glad att jag fick chansen att lära känna dig!

2010-08-09 @ 14:57:13
URL: http://welkerphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback