221110
2010-11-22 / 10:28:07 / my life

Hej.
Nyvaken tänkte jag precis skriva, men det är itne sanning så. Sitter här ska strax byta kläder och dra ut en sväng. Ikväll så ska jag umgås med johanna och mickis & vi ska planera en tre veckors långtågluff som vi drar på i sommar. Hur underbart blir inte att få se Paris, som är min drömstad! Sjukt underbart! Längtar verkligen, blir att leva fattigt tills vi åker och hoppas att man får sommarjobb sista delen av sommar iallafall. Okej men kan försöka skriva lite mera sen, har med mig datorn till mickis så. Later

Kommentarer
Postat av: Syedmaia

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-03-30 @ 19:57:29
URL: http://syedmaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback