jag bryr mig om nu
2010-11-11 / 22:04:21 / my life

Jag har suttit & lyssnat på Håkan Hellström ett tag nu, det får mig bara och tänka igentligen. Något jag har undvikit ett bra tag. Hade en Fred som kommer över ett tag, båda två var skit slut så vi bakar chokladbollar och la oss och och kollade på kenza&tyra show. Nu ska jag dricka varm mjölk (sjukt äckligt jag vet, men somnar av det haha) och sedan kolla på ett OTH avsnitt och sova så jag orkar gå upp i tid. Har otroligt nog planerat att gå till skolan att hämta böcker imorgon för jag orkar inte vara där en hel dag, inte just nu. Och nu är jag inne på dag 3 tror jag? Och det är ett helvete fortfarande!

godnatt

Kommentarer
Postat av: erik

Sv: haha ja kör på det du ;)

2010-11-11 @ 23:34:18
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: Erlandelin

Excellent site!

2011-06-07 @ 14:30:23
URL: http://erlandelin.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback