m.stolpe
2010-11-14 / 20:54:04 / my life

mickis
 inte världens bästa bild, men bästaste mickis!

tack för du lyssnar, förstår och orkar med. jag är glad att vi vart kompisar, du har blivit en av mina närmsta vänner det här året. vi är så olika, men så lika. du orkar med mig när jag är elak och total körd. Du vet att jag inte är sådan igentligen du vet att jag inte menar något dumt. när jag skriker, gråter och inte orkar mera, du finns där och säger att jag kommer bli bra för smärtan kan inte döda mig. när jag har ångest och panik och mår skit du finns där. när du mår skit finns jag där för dig. vi är inte starka när vi är ensama, vi är starka när vi är tillsammans. vi är trots allt super flickorna. och du är min bästa vän, tack för du finns för mig. jag älskar dig m.stolpe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback