stallet
2010-10-17 / 20:23:57 / my life

Var ute i stallet med min syster, hon är skötare på lasse. Två år nästan sedan jag red senaste, var så jävla rädd först. Har verkligen saknat ridningen, men är fortfarande rädd. Vi gick ut i hagen för att hämta han, då kommer en häst springande mot mig (PANIK) gömde mig bakom min syster hehe. När jag väl fick rida, så kände man vad man hade saknat det att vara ett med hästen. Så det gick bra, testa även på att trava. Han tar så stora kliv att det var jätte svårt i början och jag börja assgarva och var rätt rädd. Men sedan så tänkte jag bort rädslan, då gick det bra och det var fan bästa hästen jag travat på. Sugen på att börja rida nu, det ger mig ett lugn i stallet jag tkr om det. Ska kolla på tv och slappa resten av kvällen.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback