100411
2011-04-10 / 18:17:17 / my life

Hej.
Igår vart det att fira våran fina kompis Josefine som fyllde 18 år! Började med förfest hemma hos henne, sedan drog lappo fred och jag ner så jag fick byta om sedan vart det väl att vi drog och åt mat på donken sedan till Lappo igen. Vid halv tolv tiden drog jag vidare till Alex och chilla med han ladin och johannes till sisådär klockan tre då vi drog oss hemåt. Självklart blir även jag och Ladin stoppad av polisen när vi cyklade hem med, kul. Sedan drog jag till Lappo och sov där. Idag har jag varit väldigt väldigt trött, men tog en tur på kupolen med fredrika! Kvällen ska spenderas med att plugga och fylla i ansökningar, vi hörs senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback