240411
2011-04-24 / 17:10:13 / my life

Som den idiot jag är så trodde jag inte på freddys ord om att jag faktiskt hade blivit väldigt röd, och nu känns det som jag ska dööööö av min fina bränna. Men vill man vara fin får man lyda pin! Går kvällen vart väldigt lyckad, mycket skratt och sådant med massa fina. Har inte fått många timmar sömn fast vi sov till halv ett. Micke jag och Fred bestämde oss för att det fick bli picknik i parken, så vi låg väl på en filt där i cr två timmar och sola GRYMT skönt. Håller nu på att packa min väska, för att sedan bege mig mot "landet" några dagar för att tjäna lite penge! Eftersom vi inte har någon el där kommer jag heller inte ha min dator med mig, får se hur många dagar det kommer ta men högst 2 hoppas jag väl! Så vi hörs senast på tisdag om jag inte kan mobiluppdatera, puss.


Kommentarer
Postat av: emma

lida pin* (;

2011-04-25 @ 00:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback