050111
2011-01-05 / 11:09:56 / my life

Hej!
Igår vart det inte mycket uppdatering var stenslut, men idag är jag utvilad! Igår kväll så tog jag & två av mina systrar oss ut till spåret till ett försök för att åka skidor. Efter vi åkit en liten bit, så gick ett par skidor sönder så då åkte jag lilla varvet själv och det var kolsvart! Dom som känner mig vet att jag är sjukt mörkrädd, så där åkte jag helt själv & jag kan säga att jag trodde jag skulle dö. Sedan gick jag hem och vid kvart i nio tiden fick jag besök, så då vart det fika med bullar och massa te! Hittils har jag hunnit med att gymma och ska fixa mig snart sedan ska jag iväg & träffa Ankan! Om en liten stund kommer min "lär känna mig på 30 dagar upp". later

Kommentarer
Postat av: tina

Kolla in min frågestund i bloggen och ställ

gärna en/flera frågor :D

2011-01-05 @ 20:52:50
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback