2011
2011-01-01 / 15:51:39 / my life

2011 började inte som jag ville, jag firade ut 2010 iallafall på ett bra sätt och hade roligt. Och när det slog över & vart 2011 då var jag glad för stunden och skrek gott nytt år med endel av mina bästa vänner. Jag tappade kontrollen och slog en kille sedan, så idag är det jag som vaknade med en uppsvullen hand. Han triggade mig väldigt väldigt mycket, & det var en till sak som gjord mig arg som antagligen vart anledningen till varför jag tappa kontrollen. Jag är ingen människa som tycker om att slåss, jag vill bara försvara dom jag bryr mig om.

Men det är ett nytt år nu, & min nyårsafton var helt okej trots allt som hände. Så vi välkomnar 2011 & lägger bakom oss 2010. Vi glömmer inte, men vi ältar inte heller. Det kommer bli ett bra år hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback