240111
2011-01-24 / 11:07:03 / my life


                                                            så sjukt fin, vill ha!

Är trött och seg idag, vi ändra min medicin igår så. Men vid halv nio typ så åkte jag iväg och tränade, vilket var sjukt skönt eftersom jag behövde stänga av min hjärna lite. Den har gått på högvarv ett tag nu så, behövde få stänga av lite. Sitter i min säng nu, inlindad i min extremt sköna filt och insåg att jag behöver städa. Vi får se när jag orkar det, måste iallafall fixa läxorna idag för imorgon ska jag lämna in dom. Men vi hörs senare ska vila ett tag eller något.                                                                                                           puss xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback