are you gona
2011-01-08 / 16:01:55 / my life

Jag tänkte börja med att klaga detta inlägg men insåg direkt att det skulle vara drygt, för er alltså. Har bilder från igår som jag tänkte lägga in, men nu äre så att jag har fyllt min hårddisk så jag kan tyvärr inte. Men imorgon kommer pappa med den externa hårddisken, & så ska han kolla på min dator med så. Men har lite bilder från här om dagen som jag ska lägga in. Men nu blire varma mackor & film! :-)










& nu vart det ingen film heller, såg att om två timmar ska jag iväg på middag och här ligger jag. Har mjukisbyxor & gårdagens smink, inte har jag hunnit göra efträtten till ikväll heller. Okej dags att börja nu då! Men vi hörs innan jag drar, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback