Dag 1
2011-01-01 / 23:15:22 / lär känna mig på 30 dagar

Att skriva om sig själv och förklara hur man är, det måste väl vara det svåraste som finns? Man vill inte skriva det dära vanliga presentationen men jämt har gjort i skolan. " Hej jag heter Elin, jag är 17 år och bor i borlänge. På min fritid tycker jag om att..." ja ni fattar hur kul skulle det vara om jag skrev ett sådant inlägg? Jag gör ett försök att presentera mig, inte för långt och inte för kort.

Jag är inte som alla andra, men vem är det igentligen? Jag har väldig svårt att koncentrera mig, är hyperaktiv ofta, och min impulskontroll ska vi inte tala om. Jag bryr mig väldigt mycket om människor och dom jag har runt omkring mig, jag visar det inte så bra bara. Jag skulle kunna vilja visa det, men jag vetinte hur. Jag klarar inte skolan så bra pågrund av att jag har så svårt att koncentrera mig. Och förra året, då hoppade jag av och läste bara vissa ämnen. I år så började jag skolan igen, men jag lämnar skolan snart också. Jag ska försöka komma in på folkhögskola till hösten, så jag kanske kan klara min gymnasium utbildning någon gång. Politik ja, vad ska man säga. Det var och är en väldigt stor del av mig, jag har mycket åsikter men valde att lämna min klubb. Jag var ordförande inom den klubben jag var med i, och har hållit några tal i mitt liv. Talstolen det känns hemma för mig. Scenen det är samma där, men det beror antagligen på att jag spelade teater i 6 år innan jag tog ett paus år. Jag trivs så bra att få stå där och och leva mig in som någon annan. Jag älskar böcker med, får jag en bra bok så sträck läser jag den oftast. Sång och musik det är de största för mig just nu, jag sjunger för att bota min egen smärta. Eftersom jag mår dåligt som jag gjort en period nu, så känns det som att när jag sjunger eller lyssnar på musik det känns som det finns mening med saker och ting då. Det tar bort mig till en annan värld, musik förklarar saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback