det är svårare än du tror
2011-01-25 / 17:20:56 / my life







tröja-only, kavaj-h&m, armband-present, byxor-jc, väska-second hand

Har hunnit fika med Freddy, gått och kollat på fina saker och hatat att jag inte har några pengar. Såg sjukt fina örhängen, turkosa fjädrar eller gula fjädrar om man föredrar det, dom kostade väl 24,90 vilket är sjukt billigt. Men suger om man sparar som jag gör. Längtar verkligen efter att få komma bort från borlänge, och tågluffa med mina flickor. Fattar ni hur roligt och underbart det kommer bli? Ska ta och hoppa i mjukiskläderna, & kolla igenom gaderoben tror jag. Var ett tag sedan jag gjorde det nu! Ikväll ska jag göra klart historian med, hörs senare.                                                                                                                                            puss xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback