ett ögonblick
2011-01-08 / 16:24:51 / lär känna mig på 30 dagar

Det var så fint, vi satt där på en park bänk. Det var första gången inga kompisar var med. Hela kvällen hade varit perfekt, jag minns hur nervös jag hade varit hela tiden innan vi skulle träffas. Vi gick till ett café & satte oss, jag minns bara känslan när vi satt där. Det var den bästa känslan i världen, jag kände mig lugn & lycklig. Vi satt & prata, sedan bestämde vi oss för att gå en promenad. Vi gick till en park & satt oss på en bänk, himlen var helt stjärnklar. Vi satt där & så kom ett stjärnfall, jag minns att jag önskade mig att det skulle bli du & jag. Det var det finaste ögonblicket jag varit med om, det var perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback