koral/beige
2011-01-12 / 17:53:04 / fashion

Hejsan!
Har varit nere på jax & hämtat ut packet. Men när vi kom ner dit insåg jag att jag hade glömt mobilen hemma opps, & utan mobil fick jag självklart inte ut packetet. Som tur var löste det sig sen då! Men iallafall kjolen jag köpte ser ut som en sopsäck, så ja det blir nog att skicka tillbacka den. Mobilfickorna var lite stora, men tkr om dom så tror dom får stanna kvar. Vad tkr ni?


älskar färgen!

passar till allt typ!

Just ja, var väl inne & kolla på h&m & bikbok idag, fan vad det bränner i fickorna. Dom har fått in jätte mycket nytt som var fint! Det är ju bra att man måste spara nu med, men tur att jag får ut något bra av att spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback