leksingar
2011-01-03 / 15:10:54 / my life

Igår tog jag & louise tåget till leksand, gissa vad min biljett kosta 150kr jävla rånet jö. Louise fick låna ett busskort av en snäll pojke på tåget som vi inte kände. Sedan när vi kom till leksand vart vi upphämtade, sedan var vi väl ut och lekte med bilar ett bra tag på kvällen hehe. 10 minuter innan pizzerian stänger så ringer vi och beställer oss pizzor. Sedan åkte vi hem till Jens åt pizza och kolla på en läskig skräckfilm, som var bland det värsta jag sätt. Alla skrek sönder typ haha. Sedan blir alla tråkiga och åker hem och sover, & louise jag & jens blir kvar. Vi satt väl uppe till halv fem imorse, sedan tjaffsade louise och jag en stund. Sen typ alldelles för tidigt på morgonen somnar vi, vilket resulterar i 3 timmars sömn. Så jag är en väldigt trött flicka idag.




pizza aom aom

film tajm, även då vi hade typ foto krig.

Har inte så mycket bilder louise har mera ska sno dom sedan hihi, nu ska jag äta glass har förtjänat det gymma faktiskt idag & så ska jag kika på topmodell!

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback