min bästa vän
2011-01-07 / 12:06:31 / lär känna mig på 30 dagar


Fanny  är en av tvillingarna här i bloggen. En av mina barndomsvänner, när vi var små var vi för lika för att kunna umgås utan att bråka haha. Nu är vi rätt olika & träffas inte så ofta men hon är fortfarande en av mina bästa vänner. Vi kan plocka upp telefonen efter att inte pratat på ett bra tag, & så är allt som innan. Det är fan great!


Fredrika alias Fred eller Freddy i bloggen. Detta är den andra tvillingen. Vi har känt varrandra sedan vi var typ 5 år, vilket är skit länge enligt mig! Jag vetinte vart jag ska börja, vi är väl både olika & lika du & jag. Vi kan verkligen skratta tsm, & jag känner att jag kan prata med dig om allt. Du förstår liksom! Vi har haft våra bråk, men det löser sig alltid. Vi hittar alltid tillbacka till varandra.


Louise alias Lollo eller Wallin i bloggen. Vi har våra upp & ner kullar antingen är allt bra eller så bråkar vi. Kanske för att vi jämt brukade vara med varrandra jämt så det enda vi kunde göra tillslut var att bråka. Vi var ifrån varandra i ett år typ, det var bråk & killar som gjorde så att vi slutade umgås. För två månader sedan ungefär började vi hitta tillbacka till varandra, vilket jag tycker är toppen! För jag har aldrig slutat se dig som min bästa vän oavsett hur mycket ovänner vi var, för jag visste att hände något så visste jag att du fortfarande skulle finnas där. Det är med dig som allt sjukt händer, & du vill jämt att alla ska vara med! Du blir så otroligt lätt irriterad över små saker, men det är endel av dig. Du är den som får mig att skratta & dina sjuka skämt haha. Jag är glad att du är tillbacka i mitt liv!


Michaela alias Stolpe eller Mickis i bloggen. Har faktiskt inte känt dig så länge, 1 &1/2 år bara, men jag har aldrig blivit så nära kompis med någon som fort som dig. Minns när du berätta att när vi satt på donken efter första soltorgsfesten så bestämde du dig för att bli kompis med mig. På ett & ett halft år har vi gått igenom mycket, & du stannade kvar när jag var på väg att gå under. När vårat gäng "splittrades" eller vad man ska kalla det, alla var vi ledsna över allt som hände. Men du ger inte upp du är den som fortfarande håller ihop det lilla som finns kvar, det är en styrka du har. Du har otroligt många styrkor, tex dina cupcakes dör verkligen bara av att tänka på dom hihi. Vi förstår varandra på ett konstigt sätt, vi är lika & olika men vi förstår varandra. Du är en av mina bästa vänner, jag är glad för att du bestämde  dig för att bli kompis med mig!


Jag har inte bara en bästa kompis, jag har flera & dom är verkligen underbara!


Kommentarer
Postat av: lollo

:)<3

2011-01-07 @ 19:46:48
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: mikkis

Naaaw elin! Vad söt du är. älskar dig raring! <3

2011-01-09 @ 11:52:31
URL: http://jagfarspader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback