min första kärlek
2011-01-02 / 16:56:54 / lär känna mig på 30 dagar

Jag kände kärlek när jag var med honom, tusentals fjärilar i magen. Jag var så nervös när jag skulle vara med honom, & jag var så otroligt lycklig. Första gången jag såg honom, jag minns det jätte tydligt jag var jätte blyg då. Jag minns vår första kyss lika tydligt, hur glad jag var. Jag svävade bland molnen verkligen efteråt. Skulle kunna berätta tusen olika minnen jag har med honom, men det ska jag inte. Våran relation var upp & ner hela tiden, vi har både bra & dåliga minnen med varandra. Jag har börjat släppa dom dåliga & minnas dom bra. För när allt var bra, ja då var jag lyckligare än någonsin. Han fick mig att känna mig speciell och även fast vi hade våra bråk så vet jag att vi älskade varandra, iallafall att jag älskade honom. Men alla sagor tar slut någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback