mitt favorit minne
2011-01-17 / 12:51:30 / lär känna mig på 30 dagar

Jag har flera favorit minnen, och jag kan inte välja bara ett. Måste välja en period, och det blir helt klart sommaren 07. Alla var så tajta,& jag lärde känna Ankan. Ja massa underbart hände den sommaren. Kommer ihåg när Ankan & Mattias sprang med gustaf nerför skräddarbacksbacken i en kundvagn, alla dagar på studsmattan, när jag, Ankan min storasyster och engstrand var vakna hela natten. När klockan slog sex drog jag Ankan och min syster till donken. När vi skulle cykla hem var vi så trötta att vi var nära att somna. Att jag var nykär. Alla var med alla, den sommaren. Den perioden var jag så jävla lycklig, allt kändes perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback