plugg
2011-01-11 / 22:04:01 / my life

Nej men gissa vad jag har gjort dom senaste timmarna? Jo jag har pluggat och är nu klar med geografin, vilket är super skönt! Så nu ska jag försöka fixa irlands traditioner/skola och försöka jämföra det med indiens traditioner/skola. Tur att jag har extremt mycket energi just nu, så kanske kan försöka fixa hälften ikväll iallafall! Så ska jag läsa lite sammhällskunskap. Imorgon ska jag iallafall upp tidigt för att träna, vilket ska bli enormt skönt faktiskt. Har börjat uppskatta att gå och träna + att det börjar bli roligare så :-) Har förprogrammerat ett inlägg om "lär känna mig på 30 dagar" så det kommer upp om en stund! Men nej ska plugga klart sedan kolla på ett avsnitt av mad men. Godnatt



gammal bild från 09. Skulle gärna vilja ha tillbacka mitt lite längre hår...


Kommentarer
Postat av: erik

Sv: min bror=)

2011-01-11 @ 22:56:02
URL: http://therightplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback