suddiga bilder och kvalitetstid
2011-01-27 / 21:27:35 / my life





Här var det dålig uppdatering ja! Har varit igång hela dagen nu, har gjort läxa sedan bup. Och eftermiddagen och kvällen tillbringades med min storasyster Evelina, vi var och tränade på friskis (20min kondition idag, trodde ärligt jag skulle DÖ) sedan åkte vi hem till mamma. Jag höll på att dö av hunger och ville ha mitt mellanmål tyvärr hade dom inga mackor hemma så jag fick allt vänta. Vart sedan och åka till åselby för att köpa Thai, vi den tid punkten var jag så sjukt jävla hungrig med så det var underbart gott litttttttttte starkt bara! Sedan har hon hjälpt mig klart med engelska läxan, vilket behövdes eftersom jag har redovisning imorgon. Tack! :-) Väldigt flummit inlägg men är hungrig och ja, & imorgon blir intensiv pass med Johanna & skolan! puss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback