sunday morning
2011-01-30 / 12:43:05 / my life

Hej på er.
Idag kan jag inte annat säga att jag plågas av en extrem halsont och träningsvärk. Kom hem typ 20 i fyra inatt, hehe skapligt trött då med eftersom vi gick hem. Jaja, drog iallafall ut med Jesper, Louise och Isac och vi gick väl runt lite, sedan drog vi hem till Isac. Efter vi varit hos Isac ett tag och ätit kakor och kollat film drog vi ner till Donken så vi fick mat i oss! Sedan traskade vi hem till Alexander och var sociala där, trevligt trevligt. Somnade väl runt halv fem imorse och vaknade för 20 min sedan, utsövd är jag iallafall! Idag blire att bara vara hemma, måste plocka upp allt och sedan städa rummet. Har även tänkt mig sätta och kolla praktikplatser och lite folkhögskole material! Men vi hörs under dagen, puss xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback