220311
2011-03-22 / 09:29:54 / my life



Hej på er.
Insåg precis att jag är skit vit. Så vart lite bitter haha, nej då. Idag är jag på rätt bra humör. Ser ut att dessutom vara relativt varmt ute så trotsar vintern och drar på mig ett par shorts. Idag så står fornby på schemat, vetinte riktigt hur länge jag blir där. Men vet iallafall att jag måste ta mig i kragen och plugga idag, blä så tråkigt bara. Så blire träning ikväll med, yes får bara se hur det går med benet och ryggen som värker sönder! Just jag igår så mejlade jag även BK masen om att jag är intresserad av att börja med boxning, skulle vara kul med något mera än friskis och svettis tycker jag. Nej nu ska jag sminka mig sedan drar jag så vi hörs ikväll, puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback