everything goes wrong
2011-03-10 / 16:16:44 / my life

Status : Hemma med feber och förkylning.

Jobbet idag har gått bra, var en annan praktikant där Nattis idag. Fanns inte alls så mycket att göra på förmiddagen, vi fyllde på grönan sedan satt vi ute vid kajen lite. Efter det fick vi gå och skjuta fram så att alla varor skulle stå längst fram på hyllan i hela affären. Vi fick ta en tidigare lunch och sedan slutade hon tidigare än mig så. Gjorde etiketter typ resten av dagen vilket var helt okej, sedan fick jag sluta en timme tidigare vilket jag inte har något emot eftersom jag har blivit sjuk! Ska bädda ner mig i sängen och vid halv fem drar jag till musikskolan på sånglektion :-).

 
 bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback