lana?
2011-03-05 / 04:58:05 / my life

Oj här var det dålig uppdatering, otroligt nog har jag varit upptagen hela dagen typ. Nu äre så att vi sitter tre tjejer i min lägenhet och är hyper aktiva. En dricker cola, en annan energi dryck och jag dricker saft haha. Vi var nere på stan och fika och snacka ett tag, vilket var väldigt trevligt. Sedan bestämde vi oss helt random som vanligt för att vi skulle lana. Så vi sitter och lanar sims och har gjort det sedan klockan tio, vetinte riktigt när vi har tänkt att sluta. Ingen av oss är trött än, och planen är att jag imorgon ska klara av att göra klart 3 uppsatser säger redan nu att jag kommer vara grinig imorgon. Men det äre fan värt, nej nu ska jag forsätta med mitt sims nötande så hörs vi senare idag puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback