prat om sommaren & livet
2011-03-21 / 21:03:00 / my life

Har inte gjort mycket alls idag, har varit på bup städat lite och sådana saker. Sedan åkte jag upp och plocka ihop alla kläder och skor hos mamma som är mina och sedan drog jag vidare till Louise. Vi satt och älta som vanligt, sedan kom prat om sommaren och massa saker vi vill göra. Så nu kan jag säga att jag längtar sönder till p&l! Vi åkte väl sedan ner så lollo fick köpa cola, så väntade jag med henne en liten stund sedan drog jag hem och åt. Nu sitter jag här och känner mig förvånans värt kreativ så kanske blir att ta fram ritblocket och skissa lite. Imorgon blire iallafall fornby, fan hoppas att det är bra nu!


fina lollo & jag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback