the day
2011-03-11 / 12:27:39 / my life

Okej efter denna månad måste jag nog ha köpförbud eller något sådant. Måste skriva en lista på vad jag behöver, och vad jag vill ha. Kan inte riktig göra skillnad på vad jag vill ha och vad jag behöver just nu. Har gjort slut på rätt mycket pengar denna månad, men har ju köpt en resa och klänningen unnade jag mig själv tycker den är så fiiiin! Vill dock vänta med att visa hur den ser ut tills den kommer. Har städat rummet idag, legat och vilat. Har även gjort iordning för min roomie med så, nu är allt klart tills hon kommer!  Insåg även har två prov nästa vecka, och en redovisning. Så min fredag och lördag ska nog tillbringas med att plugga och se star wars! Äh vi får väl se vad helgen har att erbjuda. Har fortfarande värdens huvudvärk så inte så kul, men halsen ha lungnat ner sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback