varje gång det är fullmåne tänk på oss då
2011-03-09 / 21:11:12 / my life



Ligger i min säng bland alla kuddar och täcken vilket är sjukt skönt, känner hur trött jag börjar bli nu. Min kropp är verkligen inte van med detta. Fick inte i mig mat för ens klockan 20.00 och har bara druckit två glas vatten idag, vilket är på tok förlite när jag jobbar eller överhuvudtaget. Har även gjort lite historia uppgifter idag och sedan så klickade jag hem en sådan sjukt fin klänning, har kollat på den ett bra tag. Men har funderat ett tag och tycker jag är värd den, har verkligen hållit i mina pengar sparat till Barcelona bland annat. Så om 12-16 dagar är den hos mig antagligen, då ska jag visa er min fina fina klänning. Nu ska jag gå och dricka äppeljuice sedan göra mig i ordning och sova, har inga krafter när jag mår såhär riktigt är bara helt fuckt up. Vi hörs imorgon puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tog du inte med dig lunchen iaf?

Jag kom på på väg till jobbet att jag glömde min hemma i kylskåpet :(

2011-03-09 @ 22:29:57
Postat av: elin

jo. pratade om kvällsmat

2011-03-10 @ 07:34:06
URL: http://elinperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback