190511
2011-05-19 / 07:47:54 / my life


Hej.
Förlåt att jag inte uppdatera igår, men kom inte hem förens vid 1. Var i  blixbo, åkte dit i tisdags och kom hem igår. Åkte fan en timmes buss för att komma hem. Vi åkte ut till norn, när vi väl kom dit då vände Knutte så åkte vi hem. Fan ovärt att åka bil en timme för att sedan vända och åka hem?! Men vid 2 var vi tillbacka i blixbo, sedan satt vi på en film så somnade knutte och josefine direkt. Jag och Tomas somnade däremot inte, var på väg att bli ljust så var fan omöjligt. Sedan somnade jag inte, för när jag väl skulle gå och lägga mig då tvingar dem ut mig på en promenad med hundarna. Somnade halv fem igår och har sovit i 15 timmar nu, är rätt utvilad kan jag säga. Men ska hänga tvätten nu, sedan ska jag till vårdcentralen. Idag ska jag städa mitt rum, shit det är nummer 1 på listan. Tror knappt att jag har några kläder kvar inne i gaderoberna, då har jag tre gaderober ni kan bara ana hur stökigt det är alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback