bambi på hal is.
2010-12-27 / 20:00:03 / my life

Har varit dålig uppdatering idag, vet. Har bakat två olika sorters cupcakes. En vanilj och sedan provade jag att baka en hallon sort. Har inte haft frosting på hallon sorten än, bara på vaniljen. Men jag ska och träffa mina kompisar och åka skriskor.VEM FAN ÅKER DET?! Jag vet knappt hur man gör, förra gången vart jag puttad kring hela banan för att jag knappt kunde stå upp. Så okej nu ska wallin lära mig säger hon, får väl se hur detta slutar. Nej nu ska jag gå och klä på mig bra mycket kläder och se om jag äger några skriskor. Sedan så ska jag äta sedan åker vi iväg. Så kan väl alla hålla tummarna att jag inte bryter armar och ben!

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback