söndag/261210
2010-12-26 / 09:34:00 / my life

Hej.
Nu är jag jätte trött verkligen och jag ska gå och sova, så jag tidsinstället detta inlägg på typ 09.00 & nu är klockan 02.29. Idag ska jag till kupolen med Stina antagligen, ska vara en av alla galna människor som springer i butiker på mellandagsrean. Behöver massor av nya saker. Okej det är bäst att jag skriver en lista annars kommer jag komma hem med allt jag inte behöver. Har plockat lite på mitt rum nu inatt, suttit och redigerat bilder. Ja lite allt möjligt, är inte trött än. Skulle vilja damsuga men har en känsla av att det inte skulle vara så populärt av min familj haha. Ja dags att ställa alarmet på 09.00 får inte åka dit för sent så. Men först ska jag kolla på några avsnitt av OTH. Har iallafall gjort några inlägg idag, så ni har något att läsa haha.

Godnatt eller godmorgon välj själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback