ccccrasy
2011-01-30 / 17:48:03 / my life

Kan inte låta bli att uppdatera, kliar i fingrarna av att göra något fast jag är helt slut! Så tänkte berätta lite vad som händer i veckan. Tisdag-Torsdag åker jag och mamma till Karlstad, vilket ska bli rätt trevligt träffa mommo och mofa! Ser även ut som att på Tisdag kväll, så ska vi på hockey Färjestad-Luleå, alltså jag tycker inte ens om hockey? Sedan så ska jag även försöka trycka in så mycket plugg som möjligt, & även att träna tre gånger. Ja låter som en grym vecka, eller trevligt med att dra till Karlstad iallafall! Ska faktiskt börja med att läsa lite samhällskunskap nu, ligger lite efter där som sagt var hehe. Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-30 @ 21:42:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback