festival peace and love
2011-07-02 / 23:02:12 / my life

Söndagskväll så öppnade campingen i borlänge, har väl hängt där väldigt mycket denna vecka med Josse och Knutte främst men även Robin och Rickard. Man träffar så sjukt mycket trevliga människor under peace and love att det är sjukt. Jobbade ett långt men roligt pass i onsdags med tältpackning, Sebbe, Rebecka och jag satt väl upp runt 100 tält för vi ändå inte hade så mkt att göra. Sedan vart det Torsdag och jag fick äntligen se veronica maggio och hänga med mina fina vänner. Igår så jobbade jag men hade feber och fick sluta två timmar tidigare. Så gick och la mig i tältet och vila, sedan satt jag mig med dem andra och då kom den dära jävla smärtan i magen tillbacka. Så den vart väl så illa att jag var tvungen att ligga på marken och dem andra fick hämta hjälp för det kändes som en kniv i magen. Sedan förde dem mig till sjukvården och efter det fick vi åka in till falun. Har iallafall fått mediciner och måste väl typ äta lite annorlunda nu. Men förhoppningsvis blir det bättre. Men där slutar även min festival, för jag orkar knappt röra mig och har kallsvettningar av febern. Chillar med att kolla på one three hill och sura över att jag missa tre band jag vela se. Imorgon ska jag jobba mitt sista pass och fan vad skönt det ska bli. Har nu gnällt på mina grannar för att dem spelar deadmau5 cp högt och jag orkar seriöst inte lyssna på det, inte nu iallafall. Så nu fina bloggläsare ska jag trycka på spåkulan ett antal gånger och sedan sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback