flytten
2011-08-12 / 01:26:41 / my life

Det är bara 9 dagar kvar tills jag flyttar nu. Fram tills idag har jag inte tänkt på det så mycket. Men idag fick jag även info brevet om när jag börjar och massa sådana saker. Jag längtar verkligen och ser fram emot detta. Men jag kan även säga att det kommer bli väldigt svårt att säga hejdå till alla fina människor här hemma. Jag vet att jag kommer träffa nya men ja, dem i borlänge är allt lite speciella. Försöker förbereda mig psykiskt på flytten, men det är så jävla svårt. Jag är bara 17 år, jag vet jag är inte så liten. Men just nu känner jag mig jätte liten. Så vare det där med att börja packa, tror ni att jag har det än? Nej det har jag inte, för jag vetinte hur man packar när man flyttar hemifrån. Men liksom vem vet det? Mitt schema första veckan är inte så kul förutom fredagen då jag slutar 12.40 och måndagen då jag nörjar 13.00. najs <3. åh flum inlägg jag vet, kände det var dags att skriva och jag behövde bara berätta hur nervös jag är över detta. Men när jag flyttar lovar jag att börja uppdatera igen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback