fina sommarnätter och galna skratt
2011-07-17 / 13:43:50 / my life

Igår vart det roliga äventyr med mina fina vänner, vilket resulterade till att när jag skulle byta kläder idag upptäcker att jag har skrapsår och blåmärken på ett av mina ben. Tänker efter vadfan, sedan inser jag att eftersom klacken på min sko gick av (jag var fett oförbered på att ena mitt ben vart 13 cm lägre) så trillade jag. Eftersom det inte vart några hål på mina byxor så bara ja, men vad bra inga skrapsår eller något. Men jo jo endå har jag lyckats fått skrapsår och ett knä som är dubbelt så stort. Äh livet är härligt endå, tycker jag faktiskt! Ska förövrigt idag snart börja fräscha upp mig och göra lite mat, innan jag åker till säter och som jag har längtat efter det faktiskt. Vi hörs sen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback