dan före doppardan
2010-12-23 / 22:26:35 / my life

Jag borde sova snart, känner mig jätte trött. Har fått lite mera julkänsla, men det är inte som när man var liten inte. Men det är bara 1 timme och 40 minuter kvar tills klockan är tolv. På lördag flyttar jag även till min mamma i tre veckor och vet ni hur drygt det är att få med sig allt?! Är fan omöjligt! Har en väska fylld med bara tjocktröjor och då har jag bara kommit till en tredje del av min packning, nej usch och fy. Sitter och kolla på film nu, the holiday heter den. Har sett den ett antal gånger men den är bra! Nej ska se klart filmen sedan ska jag sova! God Jul med! Om jag inte uppdaterar er imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback