fredag / 101210
2010-12-10 / 10:58:26 / my life

Hej.
Har knappt sovit något inatt(IGEN) alls, otroligt drygt. VILL FÅ SOVA! Men har halvsovit iallafall, gick upp vid halv tio typ idag. Har slagit in lite julklappar och plockat lite. Och mitt halsont börjar äntligen ge sig, vetni då får jag självklart hosta assroligt. Men det hindrar inte mig inte nepp, jag ska duscha strax och fixa mig för dagen. Städa lite och plugga. Vet ni hur otroligt många gånger jag har sagt att jag ska plugga men inte gjort det? Ungefär varje gång jag har nämnt ordet plugga i över en månad. Och ikväll då ska jag träffa lollo och trevliga människor.

Later

skräddis gänget!
en gammal bild från 09


Kommentarer
Postat av: lollo

HAHA den promenaden kommer jag ihåg!

2010-12-11 @ 19:16:19
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback