lussevaka del 2
2010-12-13 / 00:47:13 / lussevaka 2010

alltså ni förstår nog inte hur trött jag är?! Sitter i en alldeles för liten disney sovsäck och snart är det dags för amricano dans, som jag lovar att man blir pigg av! Vi dricker chips dansar pratar chokladbollar dricker mera cola. Ja cola är fan efektiv för sockerchok! Vilket behövs för jag lovar att jag kommer somna snart, sjukt trött. För en liten stund sedan var jag JÄTTE PIGG, nu är jag jätte trött och fryser. Har kamra med mig men alla bilder blir suddiga för jag hittar inte blixten, inte så bra. Jaja ett helt meningslöst inlägg som antagligen är sönder flummat haha. JEY!



super gammal bild på mig & l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback