nobody puts baby in the corner
2010-12-20 / 20:33:42 / my life

Hej hopp!
Tyckte att ett blogg inlägg skulle vara på tiderna nu, men jag har stirrat på datorn i typ en kvart. Kommer inte på något, bara fan jag har inte gjort något intressant idag. Har väl varit med lappi och louise ikväll då. Vi gick väl på kupolen en stund, försökte hitta något att ha på mig tills imorgon. Sedan bestämde vi oss för fettis kväll, så det fick det bli. Nu sitter jag här och mår sjukkkkt illa, har ätit för mycket socker igen. Har riktigt tråkigt med, har redan läst alla vanliga bloggar. Just ja ska nog se dirty dancing, hur bra film är inte det?! Så fin, älska gammla filmer! Nej men först ska jag nog ta mig en dusch sedan blir det film, toppen slut på dagen! Vi hörs imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback