torsdag / 161210
2010-12-16 / 11:49:14 / my life

Hej.
Vart väckt vid 9 idag kom dock inte upp förens typ 10. Är rätt trött idag men när är jag inte det så! Har suttit och läst bloggar och kollat runt lite, ska snart duscha tänkte jag. Sedan måste jag packa idag med, jag åker till småland imorgonbitti så. Ska bli rätt skönt och kul att träffa släkten med. Innan jag åker imorgon så ska jag ha redovisning om saturnus, jupp vad tusan finns det om saturnus som man kan prata om i 5 min? Jag har då ingen jävla anning. Men tur att internet finns då :)! Nej nu ska jag ta och duscha och fixa mig, så jag kan gå ut idag.




en gammal bild från april, typ 3 dagar innan jag vart av med mitt hår.
tänkte bara påpeka att jag saknar mitt långa hår (n)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback