2010
2010-12-31 / 13:35:18 / my life

Jag sitter och kollar vad jag har gjort detta år, jag har varit med om mycket skit. Men har även varit högst upp i lycko ruset. Många misstag har jag gjort, men misstag som även blivit bättre nu. Jag har varit med mina underbara vänner alldeles för lite, men denna höst har jag tagit igen det! Jag har fått tillbacka några av mina bästa vänner. Mitt år har varit fullt av turbulens, det är bergodalbana hela tiden. Men jag lär mig hela tiden, precis som alla andra. Jag ser fram emot ett nytt år och att lämna det gammla året bakom mig! GOTT NYTT ÅR ALLA!

Bilder från året;


mamma & jag var på selma lagerlöfs spa i sunne! (åt världens godaste
efterätt där med!)

fina senvinter promenader med underbara Freddy!

överaskade min fina syster Lisa när hon fyllde 20!

snaggade mig...

hade en mysig filmkväll hos tvillingarna!

filmkvällen!

kollade på modevisning på kupolen när Lollo och..

josefine var med!

Hundvalpen Marley vart ett ny tillskott till våran familj!

var mycket med tim, vart många promendar med han & viggo

bakade i Tronsjöns bagarstuga

åt världens godaste cupcakes i mickis stuga!

åkte bräda i romme
mickis
tjejkväll hos mickis, även sista dagarna med långt hår
efter hagafesten sov man på golven i skolan, emma på bilden!

åt donken

bad taste i skolan

spenderade många dagar med tim

vi var i min sommarstuga några dagar

förra nyår var kaos, men sedan drog vi vidare till mickis!

p&l

skara sommarland med storasyster & lillasyster!


Kommentarer
Postat av: freddie

donken-bilden var då från 2009, men men, alla gör misstag ;)

2011-01-01 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback