10/5
2010-05-10 / 10:36:20 / my life

Av någon anledning så är jag alltid sjukt stressad på morgonen även fast jag går upp två timmar innan jag ska iväg oftast. Kan det bero på att jag byter kläder 587 gånger först? Eller att jag ska läsa alla bloggar och sitta vid datorn lite för länge? ehmm ja. Är det någon mera som är lika dan? Jag chansar på många! Nu sitter jag och bloggar istället för att bestämma vilken väska jag ska ha tex. Fan det är omöjligt! Har bytt skor fem gånger, vet jag fortfarande vad jag ska ha för skor? svar nej. Jag är inte en sådan där tjej som lägger nej 2 timmar på att sminka mig, nej jag trivs bäst utan smink. Men ibland ja ibland, är det kul att sminka sig. Och då tar det bara en kvart. Nej all min tid går till att jag ska vela, för jag aldrig kan bestämma vad jag ska ha på mig. Efter alla mina 587 klädbyten imorse, så drog jag fram ett par svarta byxor en vit skjorta och ett brunt flätat bälte. Det får bli en kavaj över med, visst låter det tråkigt? Men piffar väl upp det med massa smycken och en fin väska. Jag har skola idag, svenska en lektion sedan ska jag gå på extra matten så jag klara nationela på onsdag. Men jag ska till skolan redan klocka elva för att hjälpa Amanda,(ordförande för SSU Dalarna) Ibrahim Baylan partisekreterare ska komma till skolan idag. Så Amanda och jag ska visa upp SSU. Okej jag har sjukt bråttom nu för jag är inte klar än och ska gå om tio min typ. Min vanliga planering.

Later elinp

Kommentarer
Postat av: Lauritzmarlene

I like this site. Keep it up!

2011-05-03 @ 20:37:26
URL: http://lauritzmarlene.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback