24 maj
2010-05-24 / 10:37:15 / my life

Hej bloggen!

Har inte uppdaterat på ett tag, men men. Nu är jag fitt for fight! I lördags var jag på 9Bs klassfest hemma hos lina, trevligt att träffa alla. Kan försöka få bilder av wallin eller någon :-)  Sedan sov jag hos min älskling, myspys. Har bara tagit det lungt hela helgen, är rätt duktigt förkyld nu med. Har sjukt ont i halsen & har inte jag en konsert på torsdag? Jo. Hoppas det går bra. Idag har jag en lektion sedan, så jag städa och baka lite bröd. Plugga manus och svenska med. Senare kommer Fred hit med, hon får väl hjälpa mig med läxor hihi ;-p  Ska försöka uppdatera lite flitigar, kommer bilder senare tror jag nog :)  Vi hörs senare.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback