demoner
2010-05-25 / 13:20:23 / my life

det känns naket, att vara snaggad. det känns som folk kollar igenom en, skrattar.
"normalt" vad fan är det. jag saknar mitt hår, då hade jag något att gömma mig bakom.
då slapp jag alla blickar och folk som undrar, vadfan jag har snaggat mig för.
blickarna får mig att gå rakare i ryggen, jag låter er inte slå ner mig.



Jag ska iväg till doktorn, sedan ska jag fika med mickis. Och ikväll ska jag mysa med min pojkvän bara kolla på tv, få ta det lugnt. Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Fanniii

du passar sjukt bra i det! jag vill träffa dig snart igen också, saknar att rufsa om snagget :D

2010-06-07 @ 17:32:34
URL: http://welkerphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback