081110
2010-11-08 / 09:40:22 / my life

Jag försöker ta en dag i taget, andas inte få panik. Jag försöker glömma. Försöker vara med människor som älskar mig och som jag älskar. Försöker leva och inte tappa bort mig själv. Jag vill inte bli den jag var en gång, jag vill vara kvar vid den jag är. En dag i taget, hur svårt kan det vara? Ett helvete jo. Vissa dagar är helt okej, andra dagar är gråten nära hela tiden. Men jag ska ta mig ur detta, för jag är värd mera.. Någonstans i detta mörker, finns ett ljus. Och jag är så sjukt tacksam, för underbara vänner och familj som finns där. Som står ut med mig. Och min storasyster evelina, jag skulle aldrig klara mig utan henne. tack för ni bryr er, jag älskar er. jag kommer bli bra, en dag. det är bara en lång väg dit, en dag i taget bara.

anledningen till att jag inte uppdaterat, är att vissa dagar är allt bra andra ett helvete.
bloggen påminde mig om så otroligt mycket, jag vill bara få vara för några dagar.
bara få vara okej.


Kommentarer
Postat av: ingela

Du är mer än okej, du är bäst!!!

2010-11-09 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback