111110
2010-11-11 / 10:55:18 / my life

Hej.
Vakna första gången runt sex idag av att en hund väckte mig och ser att han springer runt med ett garnnysta, alltså trådar överallt. Lyckas somna om blir sedan väckt av min mamma någongång vid nio. Tänkte somna om men icke sa nicke klart det inte går. Lite panik över att jag inte går i skolan just nu, många tänker säkert gud vad skönt. Men shit paniken sprider sig, man blir stressad över att inte vara i skolan är nästan som jag längtar dit. Idag ska jag plocka på mitt rum lite, träffa en kompis och sedan bara vara med min mamma och lillasyster & en sånglektion klockan 18! Ska göra iordning varm choklad och mackor och äta frukost, sedan fixa mig. Vi hörs senare antagligen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback